feber

nu är vår årins hela 6 dagar gammal och han har redan drivit oss till vansinne ett par gånger. det är läbbigt när man inte vet vad de vill. men detä rväl då det är, man får helt enkelt testa sig fram.

idag har vi haft besök av mimmi och madde. trodde ett tag att mimmi skulle äta upp honom eller smussla med honom hem, men vi fick som tur va ha honom kvar.

nu är far och som iväg och fikar så att mamma kan få sova lite. pappa sover nästan hela nätterna medan mamma inte får mkt sömn.

nehe som sagt jag ska gå och knyta mig ett tag så att jag orkar att åka och handla lite när mina killar kommer hem.


Kommentarer
Postat av: mormor carina

2008-12-22 @ 20:21:07
Postat av: mormor carina

tänk att ett lejonhjärta kan vara så underbart att ha i sin famn och snusa på.

Grattis på namnsdagen lilla Jonathan, från mormor och stefan.

2008-12-22 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0