män som hatar kvinnor

igår var mamma, jag och eva på loppis i åby.. hittade massor med fina kläder till vår lilleman.
efter loppisen kom stefan och hämtade jonte, de skulle gå på stan.

jag och min underbara sambo satte igång med att fixa här hemma i lägenheten.. vi satte mosaik i köket, satte äntligen upp handtag på köksskåpen.

som belöning så gick vi på bio och såg män som hatar kvinnor...herre gud vilken film. jag kan ärligt säga att en film aldrig berört mig på samma sätt som den film gjorde. det fanns lite roligheter med men det som berörde mig mest var hur illamående jag blev. jag mådde så fruktansvärt dåligt efter filmen....
trotts detta så råder jag alla jag känner att gå och se filmen för den var så jä--a välgjord...

nu ska vi fortsätta med lägenheten och i eftermiddag kommer mormor och stefan och lämnat tillbax vå lilla guldklimp.. (hoppas vi i alla fall...hihihihihi)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu är det nog dags för uppdatering, Virre :) Kram från oss

2009-04-27 @ 09:54:07
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0