så snäll hon är H

ja jag har en alldeles underbar vän H. hon ringde mig i torsdags och fråga om jag ville följa med på en gratis sminkning/fotografering. hon tyckte att jag kanske skulle behöva det i min mammaledighet.
jag tackade självklart ja men anade att jag inte skulle få så förskräckligt fantastiska bilder, men det hör inte till saken det roliga va att för en gång skull på väääldigt länge få bli ompysslad och känna sig lite snygg och fräch.

korten medanför är några resultat av fotograferingen.
jag är inte överdrivet nöjd direkt men det är lite kul att ha.
(önskar bara att man vore en flodhäst och x antal bilringar/dubbelhakor lättare......)

       

Kommentarer
Postat av: Åsa

Guud va fina kort Virre. Fortsätt kämpa, du är grymt duktig. Kramar från oss

2009-04-04 @ 09:56:25
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilka fina kort å dig! Å vilken toppenvän!



Kram Johanna

2009-04-06 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0