solen skiner himlen är blå....lalalaallalalallalla

ja vår lilla lejonhjärta ligger just nu i sängen tillsammans med sin far och sover.
natten har varit sådär. han somna vid 20, vaknade 00 och ville ha mat då fick han oxå lite flytande panodil(39.3 i feber), runt 03 vakna jag av att det smattrade i blöjan så det va bara att byta, han somnade om till ca 06.30 då kom pappa hem och fick ta lilleman ett tag så mamma fick sova lite till.
runt 09 kom de in till mig i sängen, vi slappa, sov och myste lite.
jag gick upp och käka frulle och när jag skulle hämta lilleman runt 11 så sover han så sött bredvid pappa.




så nu vet jag inte vad jag ska göra..

vill ta en promenad i solen men får avvakta och se hur jonte mår när han vaknar..

uppdaterar lite bilder från alltmöjligt den sista tiden

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0