10 år

nej bloggande är inte min starka sida som ni kanske märkt.

det händer mkt här hemma, man märker nya grejer med jonte varje dag. så himla kul att se honom utvecklas. sen jag sist skrev har vi hunnit med en massa. handbollsmatch (fick till och med pappa), besök hos nära och kära och mkt annat jag inte orkar rabbla upp här.

idag är det minneskonsert för min morbror och 8 andra personer som miste livet i en buss olycka för 10 år sedan. det egentliga datumet är 26/2 men eftersom det var torsdag på sprotlovet då olyckan inträffade så sker det idag. 
idag har jag, jonte, mormor, gammelmormor/morfar varit och tittat på robbans cup (döpt efter min morbror) och nu ikväll ska vi på konsert.
det är med blandade känslor jag åker dit. det är skitjobbigt men samtidigt en fin hänelse. som tur är så har jag mina båda killar med mig som stöttar mig.

nu ska jag göra mig i ordning och sen gå ut och kela en stund med killarna i mitt liv.

over and out

dessa måste man ha på sig om man är på handboll, fotbolls cup och konsert

Kommentarer
Postat av: Vincent, Lina o Martin

Vi tänker på dig och din familj

2009-02-19 @ 19:18:52
Postat av: Åsa

Robban var den bästa fritidsgårdsledaren jag stött på. Hoppas konserten var fin. Massa kramar från oss

2009-02-20 @ 11:24:25
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: evisen

herregud, det var det sötaste jag sett. vilken bild! hoppas konserten var bra, tänker på dej!

2009-02-20 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0