han är sååååååå duktig

FÖRST VILL JAG BARA SÄGA ATT JAG REDIGERAT MIN MISS IGÅR..JAG SKREV ATT MIN MORBROR OCH 7 ANDRA MISTE LIVET...
DET VAR 8 OCH JAG HAR NU KORRIGERAT DETTA.
det var en jättebra och fin konsert. så många känslor kom över mig och det var jättejobbigt, men jobbigt på ett bra sätt för de som arrangerade det hela hade gjort ett toppen bra jobb. och för att inte tala om syskonen som stälde upp på alla olika sätt. en fin, minnesvärd och lyckad kväll..... och tack för de fina inläggen på min sida, de värmer jätteskönt...

nu till dagens bedrift..........JONATHAN VÄNDER PÅ SIG FRÅN MAGE TILL RYGG OCH DESSUTOM ÅT BÅDA HÅLL...... jepp jepp idag har han rullat åt båda hållen flera gånger... jag är såååå stolt..

sen mitt upp i all lädje höll jag på att elda upp vår lägenhet. hade lagt en av jontes bodys lite väl nära ljusen på bordet och så var det kört.. luktar illa gör det oxå här hemma, så fönstren står på vid gavel...inte så kul eftersom det är -3 grader ute.. brrrrrrrrrrrr...


Kommentarer
Postat av: Mormor Carina

Vill bara tacka för en mysig fikastund på stan idag (lördag). Stefan tyckte det var jättehärligt att hålla lilleman. Han sa förresten igårkväll att snart måste väl jonte kunna sova mellan dig och mig, men då tyckte jag nog att han glömt en del från småbarnstiden, vi får nog vänta ett par månader till. Puss och kram på er.

2009-02-21 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0