skallebang

ja just det skallebang. nu har jag haft huvudvärk i 3 dagar. himla irriterande. som tur är så har jag en helt underbar sambo. vi har bestämt att lördagarna är hans dag att "ta hand om" jonte. idag sov jag ända till 12, det var behövligt eftersom lilleman har fått för sig att 06. 00 är en bra tid att vakna på och bli hyperaktiv och jätteglad på. jag är dock inte lika hyperaktiv och glad men men what to do.... bara att gilla läget. igår hämtade min kära sambo mer de kläder jag lagt undan under graviditeten. jag visste att det va en del men INTE så mkt som det visde sig vara. hur i hela h----te ska jag få plats med allt. hmmmmm funerar på att tillägna denna dag till att rensa i mina garderober... men först ska jag gå ut och pussa på mina killar.. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0