mormor kräver uppdatering

jaha då har mormor ringt och påpekat att jag minnsann är för dålig på att berätta vad som händer i lejonhjärtas lilla liv.

i tisdags var vi för första gången i källaren och tvättade. jonte tyckte det va skönt för han fick inviga sin sele. han hängde där så bra på mig, och för ovanlighetens skulle så, tro det eller ej, somnade han. det har jag väl aldrig varit med om förr... att vår lilleman somnar...... men som sagt i bärselen trivdes han bra , så tack mormor, stefan, gammelmormor/morfar det va en bra julklapp.

annars så har vår lilleman varit lite smågnällig från och till i ett par dagar, men största delen av dagen går till att charma alla i närheten med leenden och joller eller att sova.
nu har vi även ökat matmängden till 135 ml per måltid och förlängt tiden mellan målen till 4 timmar. det tycker mamma om speciellt på natten.....

idag har vi varit ute och gått en halvlång promenad nu när jag mår bra och inte får ont så fort jag rör mig. sen har vi haft besök av mandoln och varit en sväng på lidl, det ryktas om att deras blöjor ska va så bra så vi har köpt ett paket för att testa.

nu ska jag skratta mer åt puckona i semestersvenskarna på 5:an.........
ursäkta men vi har beställt ett dubbelrum, men vi har bara fått ett rum. vart är det andra?!?!?!?! (hur dum får man bli?)


Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJ! Guuuuuud vad söt han är! Va så kul att träffa er på stan, "synd" att han inte ville visa mig sina vackra ögon! Men nu fick jag se dom! Ta hand om er! Kram Sandra

2009-01-30 @ 18:23:14
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: evisen

jaha, en hemlig blogg? dåligt. men nu har jag hittat den. vilken stor skit han blivit. lik pappa men söt ändå. hörs!

2009-01-31 @ 13:06:02
Postat av: mormor

2009-01-31 @ 17:28:00
Postat av: Anonym

vad roligt att ni kom hem igår. måste gå in och titta på honom igen ,kan inte se mig mätt på solstrålen. kramar.

2009-01-31 @ 17:29:49
Postat av: mormor carina

Hej Hjärtat! Vad säger du om att gå och fika med mormor, Nettan, Mia, Vicky och Carro på torsdag den 5/2 kl.15.30 på Munken? Du får förstås ta med mamma oxå.Puss & kram

2009-02-01 @ 15:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0