sjuk

nedrans jag tror jag håller på att bli sjuk.
har värsta wisky rösten och är irriterad i halsen. va lite orolig hur lejonhjärta skulle ta det men han reagerade inte alls på min nya röst.
fast det va väl på g alla är ju sjuka nu tycker jag och så har jag ju inte varit sjuk på nästan ett år om jag minns rätt.
tyvärr missar jag maskens kusins 30 års kalas idag, vill inte riskera att smitta fler än vad som är nödvändigt.

så nu sitter jag här helt ensam, passar på att vika lite tvätt, blogga och bara ta det lugnt.

over and out


10 minuter in på 2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud va söt han är :) Hur är det med dig och ditt onda? Kramar

2009-01-22 @ 20:06:08
Postat av: Åsa

Det var jag som skrev ovan, glömde visst skriva mitt namn :)

2009-01-22 @ 20:07:14
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0