vardag

jag måste börja med att be om ursäkt för att jag nog är världens sämsta på att blogga.... FÖRLÅT, men till mitt försvar så måste jag tillägga att all energi jag har går till prinsen, jag har ju så djävulskt ont så det lilla jag klarar av går till honom övriga tiden är jag i horisontellt läge.


men sedan jag sist skrev så har vardagen infullit sig. eller vi jobbar på att få en vardag. pappsen har börjat jobba igen och jag och jonte är ensamna stora delar av dygnet. som tur e så sover han bra på nätterna, vaknar var 3-4 timme och vill ha mat men somnar om igen direkt efter så det är inte så påfrestande.
har försökt att införa lite rutiner med nattningen, mat 21.30 och läggning ca 22. det fungerar bra så långt men prinsen vill inte somna direkt utan ligger och gnyr och låter fram till ca 23-00 men swn sover i båda så gott så gott.

nu är jag själv hemma lite skönt med egen tid. pappsen och jinte är och fikar med killgänget.
mimmi har varit här idag, jättekul att hon är pch hälsar på men tyvärr är det inte för min skull så att säga. jag va lit orolig att hon skulle försöka smussla med honom till umeå nu när hon åker hem igen. kommer att bli lite tomt igen, hon har ju varit här i tid och otid  ;) men snart kommer hon hem för att stanna vår mimms.

nu ska jag ladda upp lite bilder på datan och sen slappa lite innan mina prinsar kommer hem igen.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag kommer faktiskt för din skulle oxå! Idag pratade jag ju bara med dig! Men....han är toksötsnuttig den där killen. Jag komemr saknar er!

2009-01-08 @ 20:52:25
Postat av: Johanna

Han är så söt eran lilla kille! :) Men låter som att du har ont, trist!



Kram kram!

2009-01-09 @ 09:11:20
URL: http://johannnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0