bakning och matlagning

jepp jepp ny vecka och den börjar jag med att baka lite till dopet och så är det dax att fylla på lillemanns matlager...
herre gud vad det går åt..han äter nu mer 5 iskuber med mat och grönsaker..det är kul att han äter men jag har lite andra intressen än att stå och göra puréer hela dagarna i ända...

läste på en väns blogg att de numer låter sonen sova i eget rum..det verkar gå jättebra.
vi har försökt en gång men det va nog lite tidigt då.
men nu känner jag mig redo att prova igen...men min toffelhjälte här hemma tycker det är för tidigt och så får jag det så jobbigt om nätterna när jag måste springa upp hela tiden...
jag personligen tror att lilleman kommer att sova mkt lugnare om vi låter honom sova i eget rum, då stör vi ju inte honom med snarkande(pappa) eller så...
jajajajaja vi får se hur de blir...
jag tycker ändå att jag kan få bestämma eftersom det bara är jag hemma om nätterna då min ohängde karl jobbar ständig natt..
men men what to do....
vi får se vad som händer och fötter...

åter till bakningen och puré lagningen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är inte alls bra på hur man fixar bloggarna utan Anders syrra har hjälpt mig :D Haha..



Det vore jätteroligt att ses någon dag. Den här veckan är det rätt så mycket men vad sägs om att ta det nästa vecka, på måndag? Kram kram

2009-06-08 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0