kolmården...

javisst serú....

efter lite övervägande på morgonen beslutade vi oss för att dra till kolmården hela familjen..
masken jobbade dag igår då han hade elkurs med jobbet så idag på dagen var han vaken och ledig så vi drog till djurparken...köpte oxå mina efterlängtade årskort, så nu kan jag alltid vara där....UNDERBART..
det är underligt, ett besök kosta 245 för vuxna och ett helt säsongskort kostar 590...klart som tusan att man köper säsongskort...det har man igen på 2 besök....

utflyckten började helt underbart, perfekt väder för kolmården som min vän åsa skrev till mig...tyvärr slutade utflyckten som alltid när man har barn.....REGN..
vädret slog om från 17+ och halvskapligt till 9+ och regn...
vi gick bara igenom halva djurparken eftersom vi var genomfrusna men det kommer ju fler gånger..
träffa mormor carinas gamla arbetskamrat vicky och hon tyckte lilleman var jättelik mormor..
barnensgård var en riktig favorit...
måste bara se till att sonen blir lite varligare med sina händer...

och lyckans jonathan som fått ena så enastående bra föräldrar......
VI GLÖMDE REGNSKYDDET KVAR HEMMA.....
så utflyckten slutade........



men andra fina bilder vi fick var..........
                   

fler bilder kommer på facebook..

Kommentarer
Postat av: Mormor Carina

gud vad kul!!!! jag skulle vilja varit med. blev han inget rädd för djuren?

vicky måste menat att han pratar lika mycket som sin mormor eller.....

mycket erfarenheter får man på utflykter...nästa gång glömmer ni inte regnskyddet,garanterat.

puss o kram

2009-06-02 @ 19:55:30
Postat av: Åsa

Åhh va synd att det slutade med regn.. typiskt men de såg ut som ni hade det rätt mysigt iaf :) Kraaam på er

2009-06-02 @ 20:06:53
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Jag hamnade här, kul :) Så söt han är din pojke! Allt bra med dej?

Kram

2009-06-02 @ 22:06:43
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0