på bylsad

jepp klädde på lilleman en massa kläder för att bege mig till öppnaförskolan men när jag kolla på nätet så var det stängt idag så nu ligger han i vagnen som en korv av kläder och sover. jag har inte hjärta att väcka honom så jag ställde honom framför vår franska balkong så att han får sova ett tag...i "friska" luften..
(orutinerat av mig att inte kolla innan jag klädde på honom, men men så blir det ibland..)

det blev ingen tandläkare idag...uppskjutet..det blir den 4/7 15.10 istället...fråga min inte varför så blev det bara..jag gissar på sjukdom...hoppas bara på att få den gjord någon gång..

det blir väl att ställa sig på orbi trac´en istället...
jag gråter inte blod med tanke på vädret men det hade varit kul för lilleman att få träffa lite barn...


Kommentarer
Postat av: Carro

Vincent blir 10 månader den 11/6, stor kille nu :) Din då? Jo vi mår bara bra tack! Vart bor ni?

Kram

2009-06-06 @ 06:44:56
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0