regn regn...

och mera regn..
vi hade visst en riktig tur igår när vi var på djurparken för nu spör det ner igen..

TYVÄRR ska det regna fram till söndag..
det är ju kul att det väntas bli fint på jontes 6 månaders dag, men på lördag ska vi ju ha dop...
ÖNSKAR så innerligt att det kanske kan bli fint redan på lördag!!!

Efterson Jonathan betyder: Gud har givigt, så tycker jag att han(gud alltså)
kan giva oss lite fint väder både lördag och söndag..
men jag kanske ska akta mig för vad jag önskar...

åter till SKAM DEN SOM GER SIG....
igår nattade vi jonte ca 20.30 och han somnade ca 20-30 min efter lite gnäll och tjut..
han sov bra till 22.40 då perioden satte igång igen..
lyckligtvis behövde jag bar gå in ca 5-7 gånger mellan 22.40 och 01.30..
efer det sov han fram till 05.25. då ville han ha välling, efter maten sov han fram till 08.30.
då gick jag och hämtade in honom till mig säng.
vi låg och kelade till ca 9..
MYSLIGT!!!!!!!

en gammal bild men lika mysligt hade vi nu om inte mer..


hittils av dagen har vi inte gjort mkt..
jag har läst lite, jonte har sovit och lekt om vart annat..
vi har sjungit lite ur elefantboken..
om jonte är vaken och har ätit kanske vi ska fika på stan vid 14..
skulle va mysigt att slappa lite med vänner på ett fik...
återstår att se hur det blir..

kram


jonte går lös på ett glas..
han blev helgalen!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vilket himla skitväder det är!

Vi bor vid oxelbergsparken, inte så långt i från er då :)

Hoppas ni får ett fin dop på lördag o lite finare väder!

Kram

2009-06-10 @ 14:02:59
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0