Tlött!!

ja nu är vi trötta hela familjen.
kom nyss hem från student firande.
det va jättetrevligt men det känns i kroppen att man varit igång sen 07.15 imorse..
så tidigt har jag inte varit uppe på månader..

så idag har vi alltså:
varit på brännbollsturnering på mitt gamla jobb.
en snabbis på ö.förskolan, där träffa vi moa och siri.
hem och en lite powernap på ca 20 min, mat och så iväg på
STUDENT..

nu försöker lilleman somna och jag ska nog oxå snart sväva in i dimman..
stackars pappa ska snart åka till jobbet...
även han totalt förstörd..
han stackarn satt uppe till nio imorse för att passa en telefontid och så löste det sig inte ändå..
efter det fick han bara sova till ca 14.30 för då var det dax att göra sig fin för student...

jag tycker verkligen synd om honom som inte kan mysa ner sig i sängen som jag ska göra...

over and out...
puss i ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0