värdering av lgh

jo nu har vi haft två värderingspersoner här hemma och värderat vår lägenhet muntligt.
den ena från mäklarhuset och den andra från länshem.
båda värderar lägenheten till runt 700.000 kr..
känns skönt att det typ värderade lika, även om vissa skillnader fanns.

så nu ska vi bara fixa det allra sista sen ska vi be om en skriftlig värdering så att vi kanske kan fixa till topplånet lite grann..

SÅDAN FAR SÅDAN SON..
jag har världens vidrigaste killar här hemma..
för ett par år sedan råkade min sambo "avlägsna" kroppsvätskor i mitt ansikte
och likadant tyckte min son om att göra när vi satt på lindahls nu på eftermiddagen...
de är så underbart mysiga de där två....
usch och fy nä nu måste jag ta en dusch...


Kommentarer
Postat av: Mormor Carina

Det svänger om kärleksbetygelserna vill jag lova. Ena dagen kärleksdikter och nästa spyor, jag säger då det.

Imorgon, fredag, ska vi till Djurparken med jobbet förmodligen i ösregn, kul kul.

Puss på er.

2009-06-04 @ 19:44:36
Postat av: Mimmi

Du lekte väl med honom efter han ätit =) Det får ju alltid jag skäll för!!!

2009-06-05 @ 07:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0