Vilken dag!!

ja jag var lite skeptisk imorse till om vi verkligen skulle förlja med till kolmården...
vi försökte ju få jonte att sova i eget rum igår..
det gick toppen bra mellan 20.30-23.15..
han har den senaste tiden haft nån slags period runt 23 då han gnyr, tappar mappen, gnäller och gråter lite...
det går oftast över på bara några minuter men igår gav jag upp 23.15 efter att jag gått till hans rum ett antal gånger.
han vaknar med ett galltjut och grät som jag vet inte vad...
tog in honom till vaggan..
där fortsatte han med att snutta på nappen ca 30 sekunder sen tappa den och börja storböla...
23.30 gav jag upp..
värmde lite välling och la honom hos mig i sängen(4:e gången i hela hans liv som han fick sova hos mig/oss i sängen). han åt ca 100 ml och somnade sedan som tur va och sov till ca 05.
då fick han för sig att vakna med ett strålande humör och massor med skratt...
hans mamma var dock inte på samma sprudlande humör..
som tur va slutade lillemans pappa tidigare imorse och kom hem 05.05...
jag fick då sova mellan 05.15 och 08.30...
UNDERBART!!
jag har världens bästa karl!!!


så ca 10.00 packade vi in oss och all packning i bilen och styrde mot kolmården, ett litet mellan stopp bara på maxi..
och vilken dag vi fick..
det var kanske 15 grader och lite molnigt...
men toppen väder att gå på djurparken i...
vi kom hem igen 16.30....
en riktig heldag fick vi....
Underbart!!

                   

nu är jag helt död..
masken tog med jonte och gick och fikade hos R och E...
nu ska jag vila mig lite...

kramen och puss

Kommentarer
Postat av: Mormor Carina

Kul att ni fick en bättre dag i djurparken än vad vi fick i fredags. Är Jonte intresserad av djuren eller bryr han sig inte?

Ge inte upp sovandet i sängen det blir bättre snart.

Vi ser fram mot lördagen trots att det ev. ska bli ösregn, kramar.

2009-06-09 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0