har man inte jobb så ser man till att man får

jo som jag skrev i förra inlägget så misslyckades jag totalt med min målning av hall.
men efter att jag kört ut killarna i mitt liv så blev det ett rätt lyckat resultat trotts allt....men jag höll på i ca ett dygn i sträck!!
inte nog med det, nu när jag ändå var varm i renoveringskläderna så beslöt jag mig för att mosaik-kakla i köket...
något som jag planerat sedan någon gång i oktober-november förra året...
och som sagt har man inte jobb så ser man till att få det......



kaklet är det som blev över när vi renoverade badrummet...
jag har själv slagit de stora bitarna i tu för att få mosaik (vad tänkte jag egentligen!?!?!?)
såhär långt kom jag innan fixen var slut....
det tog ca 5-6 timmar tror jag.......
och så har jag typ 3 gånger så mkt kvar att göra................
har man inte jobb så ser man till att man får det!!!!!!!!!!!!!

jepp jepp...
en annan glad sak som hänt är att lejonhjärta sov hela natten igenom utan att vakna för mat...
MEN han höll mig ändå vaken eftersom han stup i kvarten spotade ut nappen och gnydde efter den i sömnen..
men han sov och jag slapp att masa mig ur sängen... får se hur det går inatt..



jag tror att det är nått fel på vår son....den där tungan är alllllllllllllldrig innuti hans mun........den är kanske för stor!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men va duktig du är!!! :) Blir ju jättefint, även omd et tar tid ;)

2009-03-12 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0