stora killen

ny vecka nya utmaningar.
idag ska jag börja ta tag i döfläsket, ska träna danspass på friskis, ska bli kul men vet inte hur kul jag kommer att tycka det är imorgon. jag köpte friskis kort förra veckan, en av anledningarna till att jag gjorde det var för att få träna på dagarna(föräldrapass då barn är tilåtna) men inte då när jag köpt kortet så får jag reda på att det inte finns föräldrapass längre...snacka om att jag blev besviken. så nu får jag träna på kvällarna istället. kanske kan bli skönt att komma hemifrån utan den lille....

jepp jepp lejonhjärta har blivit en STOR kille. i fredags var vi på bvc igen. nu har lilleman blivit 58,5 cm och väger 5400g. (ännu en anledning till att jag behöver träna om han rusr i vikt på detta sätt)

nu ska jag vila innan träningen för sova får man inte göra mkt nu för tiden, vi var lyckligt lottade i början och får sota för det nu!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mormor Carina

Tack för en mysig helg, lejonhjärta kan verkigen få en att orka en vecka till med gott humör, han är helt underbar.

Jag har fått tag i handbollsbiljetter nu.

Puss och kram mamma (mormor)

2009-03-02 @ 18:15:25
Postat av: Åsa

Va duktig du är och tar tag i träningen, ska med göra det snart. Ska bli skönt och röra på jellybellyn :) Krams

2009-03-03 @ 10:25:03
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tjoho. Jo min svägerska tipsade mig om afrodansen, har gått där några ggr på "vanlig" afrodans - riktigt kul. Men dock så måste nog våra små bli lite äldre och mer stadiga i nacken innan man kan börja på de, men de skulle va skoj faktiskt. Om du ringer och kollar priser kan du inte fråga om det är från nån speciell ålder på barnen osv? Krams

2009-03-04 @ 09:15:41
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0