mors dag

herre gud jag vet inte var jag ska starta..

igår hade vi en riktigt lyckad kväll med massa gott att dricka och en himlans med snack.
efter festen bar det av till wasa och sen harrys..
på wasa var det smockat med folk men på harrys var det nästan tomt..det spelade ingen roll, jag tappade helt fattningen och sprallade omkring tillsammans med de andra...
         


idag mors dag..
jag blev väckt kl 11. frukost och sen bar det av till farmor och tage.
där serverades det mat och efterrätt (rabarberpaj, ingen favorit för mig men de andra mumsa på)
 


efter farmor bar det av till stan igen och en mellanlandning på halvars med en massa vänner...
   


sen hem och mata lilleman och så iväg till mormor och stefan..
   


jonathan är helt underbar, nu på mammas altan så ställde han sig i armhävningsställning.
på händer och tårna och stod kvar ett tag. sen till vår stora lycka drog han sig framåt en pytte bit men det var i alla fall framåt.
     



nu har stefan satt igång grillen och det ska börja grillas en massa god mat...



kram på er alla...

Kommentarer
Postat av: Mormor Carina

Det har varit en helt underbar sommardag och det var härligt att få träffa er och prinsen igen men var rädd om honom och var hemma och ta det lugnt ett par dagar framöver. Kram mamma

2009-05-31 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0