öppna förskolan

jepp jepp

äntligen har jag kommit mej för att gå ner till öppna förskolan.
idag va det babycafé så jag tyckte att jag och min sambo skulle gå ner med lilleman och kolla in stället.
det va ett jättemysigt ställen med en massa leksaker, färger och barn.

roligast av allt var att pedagogen som jobbade där hete tina och visade sig vara min gamla dagisfröken från krokek.
hon kände igen mig direkt...
läbbans..
jag va ju ändå 5 år sist hon såg mig...
tydligen har jag inte ändrats så mkt till utseendet....
vet inte hur jag ska tolka det...

skitsamma. himla trevligt hade vi..

vår son har en lite knepig syn på hur man charmar flickorna....
det är 2 gången på 1 vecka som han skrämmer en tjej till gråt bara genom att jollra, skratta och ge ifrån sig ljud...

vi får ta och gå en charm kurs med honom...

efter ö.förskolan bar det av till stan, där träffa vi atty och mimmi. masken va tvyngen att gå hem och tvätta men jonte och jag hängde med en sväng på stan...

nu har han däckat efter en tallrik gröt..
ikväll blir det film och hemmagjord pizza hos atty...

mumma i mammas mage....

kramen och pözz

Kommentarer
Postat av: Mormor Carina

Vad kul att det var Tina som jobbade på ö-förskolan.

Hon kan ju inte heller ha tyckt annat än att Jonte är världens gladaste, lyckligste och förnöjsammaste lilla person med sina små glädjetjut och gurglande skratt.

Puss och kram

2009-05-19 @ 21:34:51
Postat av: Åsa

Va kul, då håller jag med tummen för er :) Ha en bra helg. Kramar

2009-05-21 @ 10:36:45
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0