så stolt och så skönt

jepp jepp
jag har ju tyckt att det varit lite jobbigt att vår son inte vill sova om dagarna och absolut inte somna i sitt eget rum i sin spjälsäng....
MEN
idag har han somant i sitt rum i sin spjälsäng två gånger.
första gången efter frukost gröten, då sov han ca 2 tim
andra gången är nu.. han somna ca 14.10 och sover fortfarande (15.30)...

jag tror tricket är att jag öppnat fönsret och tagit fram det tjocka täcket igen....

i helgen va vi på dop.
freja havanna döptes i dagsbergs kyrka.
kyrkan va supermysig, har aldrig varit där tidigare.
hon va sååå duktig inget gnäll. hon gäspade dock så prällen kom av sig....hihihihihi

funderar nu på om jag ska träna, mormor behöver inte vara barnvakt eftersom min karl ska ju inte spela badminton idag
eller om mormor ska få vara barnvakt ändå, så jag och min karl kan få rå om varann lite grann......
jag ska rådgöra med min karl om saken....


lejonhjärta ca 2 mån

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till den söta grabben.

Jag är en gammal kompis till Pierre och Mats.

/Natalie

2009-05-12 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0