trasigt nätverkskort

jepp anledningen till att jag inte skrivit på länge är att nätverkskortet i den stationära datorn har brakat samman..

nu har vi letat fram min gamla bärbara som är en riktig skrothög, men fungerar tillfälligt...


jonta har firat valborg, 1 maj och massor med annat. t.ex så har han sovit över hos mammas faster, mammas kusin hade huvudansvaret. det fungerade jättebra. vi höll på att inte få hem honom igen.
jag, min sambo och ett par kompisar va en sväng på ullared i lördags..vi hade satt en budget på 2000 kr, DEN SPRACK.... vi gjorde av med 3000 kr... till bara jonte...

nu behöver vi inte köpa kläder på jag vet inte hur länge..


denna vecka har min älskade sambo semester, vi började veckan med utflykt till sörping och farmor och tage.. det är så skönt och OVANLIGT att ha honom vid min sida 24 tim om dygnet..jag är ju van att bli själv 22.20 och se honom igen på morgonen dagen efter då han kommer och lägger sig och sover fram till 15-17 tiden..


imorgon ska vi lämna in datorn för att reparera den..


NU MÅR VI ALLA SUPER BRA OCH ÄR UTVILADE...


over and out..


Kommentarer
Postat av: Lina

Va skönt att du mår bättre!Jag har också varit där. man kan känna sig hopplös och helt uppgiven ibland utan sömn och känner att man inte får hjälp någonstans ifrån.. men det blir bättre=)

Kramar till er från oss=)

2009-05-04 @ 21:52:15
URL: http://linarosells.blogg.se/
Postat av: Åsa

Va skönt och få lite lvistecken från er, skönt också att ni mår bättre. Jag längtar till den dagen vi kan lämna bort Limpan över natten, han tar ju fortfarande inte flaska och vaknar 2 ggr per natt och vill äta så just nu är det omöjligt. Idag är det babysång igen, häärligt. Förresten Linda Onmalm har fått sin Ellen nu :) Kram på er

2009-05-05 @ 07:54:02
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Mormor Carina

Skönt att "krisen" är över. Den kommer säkert att komma och gå med jämna eller ojämna mellanrum i ert småbarnsliv men det hör liksom till och som sagt vi finns här hela tiden.

Pussa på Jonathan från oss så hörs vi, kramar mamma

2009-05-05 @ 12:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0