vaccination

ja idag va det dax för 5 månaders vaccinationen, även denna gång va det två sprutor en i var lår..

lejonhjärta va sååååååå duktig, efter den första sprutan san han nästan inte ett knyst, efter den andra gnällde han till i ett par sekunder, sen va allt glömt och borta.

nu väger vår lillkille  7140 gram och är 65 ca lång..
både jag och masken fick konstatera att vår lilla kille inte är så liten längre.

efter bvc bar det av till stan för en fika med mormor och stefan.
vi gick även och hämtade presentförpackningen från libero/linderx på lindex.
den innehäll:
en liten plast boll
engångs haklappar
up&go blöjor
våtservetter
strumpor i stl. 23-25
baby wash & baby lotion
bindor(förhoppningsvis till mamma?!?!?!)
och till sist lite reklam

vi är oturs förföljda tror jag.
i onsdags när jag va på stan med mimmi och madde brakade sufletten. en mutter hade släppt och sen har ju en fjäder släppt där man ändrar ryggstödets olika lägen...j----a s--t.....
som tur e han jag en händig morfar, han lyckades laga sufletten och kankse i helgen även fjädern...
om inte så har vi hittat en fin vagn som vi kanske köper på måndag.

ikväll blir det mat hos mormor och stefan

och så börjar SJUKAN igen helt sjukt roligt.....20.00 svt 1 !!!!!!!!

nu ska vi lägga oss och dega i soffan lilleman sover...

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0