vårrus

jag igår trottsade vi vädret och gav oss iväg mot vårruset. vi var 6 tappra tjejer och en liten kille som masade oss ut i regn och rusk.

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER ALLA MINA VÄNNER SOM TOG SIG RUNT BANAN.
Tiderna var ungefär: 28 min, 32 min, 42 min och 50-55 min.

ingen sär behandling av mina vänner men MIMMI får ett extra stort grattis, jag är så stolt över henne. enligt henne själv har hon som mest sprungit 2 km utan att stanna och igår sprang hon 5 km och gick bara ett par korta gånger.. hon tog sig i mål på ca 42 min.....

själv gick jag med barnvagn, är sjukt besviken på folk som går och blajar och inte kan gå rakt. utan jag va tvungen att sicksacka mig fram med barnvagnen. tog oss runt på 50-55 min. besviken trodde det skulle ta 40-45 och det kanske det hade gjort om alla följt reglerna om att de som ville gå snabbare höll till vänster...

men men nästa år blir det ingen barnvagn, jag kommer nog att gå men jag ska även försöka att springa en bit i alla fall..

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0